Retourneren

Wilt u het product ruilen, omdat u er niet tevreden over bent of omdat het defect is? Dan kunt u het product retour sturen, wij zullen dan met een passende oplossing komen!

Geef hieronder aan wat voor uw situatie van toepassing is om de retour aan te melden;

Uw bestelling is beschadigd of defect bij aankomst

Uw bestelling is onjuist

U bent niet tevreden over uw bestelling

Het product is defect binnen de garantietermijn

Het product is defect buiten de garantietermijn

Uw bestelling is beschadigd of defect bij aankomst

Als uw bestelling bij aankomst beschadigd of defect is, dient u deze binnen 14 dagen als retour aan te melden. U kunt het product kosteloos terug sturen naar onze service afdeling, waar wij de klacht zullen onderzoeken. Na ontvangst van het product ontvangt u zo spoedig mogelijk een nieuw product.

Klik hier om uw retour aan te melden onder; bestelling is beschadigd of defect bij aankomst.

Uw bestelling is onjuist

Als u een onjuiste bestelling heeft ontvangen, dient u deze binnen 14 dagen als retour aan te melden. U kunt het product kosteloos terug sturen naar onze service afdeling. U ontvangt zo spoedig mogelijk de juiste bestelling.

Klik hier om uw retour aan te melden onder; bestelling is onjuist.

U bent niet tevreden over uw bestelling

Als u niet tevreden bent over uw bestelling kunt u gebruik maken van uw herroepingsrecht. Kijk voor uw rechten op de pagina; ‘’herroepingsrecht’’.

Als u voldoet aan het herroepingsrecht kunt u tegen €6,95 het product retour sturen. U ontvangt dan zo spoedig mogelijk het aankoop bedrag terug op uw rekening.

Klik hier om uw retour aan te melden onder; niet tevreden met de bestelling.

Het product is defect binnen de garantietermijn

Als uw product defect is binnen de garantietermijn van 2 jaar en u voldoet aan de garantievoorwaarden, heeft u recht op garantie. Kijk op de pagina ‘’garantie’’ of u aan de voorwaarden voldoet.

Als u voldoet aan de garantievoorwaarden kunt u het product kosteloos retour sturen naar onze service afdeling, waar u klacht onderzocht zal worden. Uw product zal naar de fabrikant gestuurd worden voor reparatie of u ontvangt zo spoedig mogelijk een nieuw product.

Klik hier om uw retour aan te melden onder; product is defect binnen de garantietermijn.

Het product is defect buiten de garantietermijn

Wanneer uw product defect is buiten de garantietermijn van 2 jaar, kan er geen aanspraak gemaakt worden op de garantieafhandeling van Go-Easy. U kunt contact opnemen met de fabrikant om de reparatiemogelijkheden te bespreken.

Voor eventueel advies omtrent een reparatie die buiten de garantietermijn van 2 jaar valt kunt u contact opnemen met Go-Easy.

Telefoon: 06-38246350

Mail: info@go-easy.nl

Retourformulier