Meest gestelde vragen

Productvragen

Waar moet ik het Home WiFi Systeem plaatsen?

Amplifi
De Amplifi router moet d.m.v. een ethernetkabel aan uw modem gekoppeld worden. De overige 2 meshpoints dient u op centrale plaatsen in uw huis te bevestigen. Hiervoor hoeft u geen ethernetkabel te trekken. Wij raden u aan om op iedere verdieping 1 meshpoint te bevestigen.

Orbi
De Orbi router moet d.m.v. een ethernetkabel aan uw modem gekoppeld worden. De satelliet dient u in het midden van uw huis (eerste verdieping) te plaatsen. Hier hoeft u geen ethernetkabel voor te trekken.

Velop
De Velop basisstation moet d.m.v. een ethernetkabel aan uw modem gekoppeld worden. De overige 2 meshpoints dient u op centrale plaatsen in uw huis te bevestigen. Hiervoor hoeft u geen ethernetkabel te trekken. Wij raden u aan om op iedere verdieping 1 meshpoint te bevestigen.

Wat is het verschil tussen een Home WiFi Systeem en een WiFi Range extender

Het Home WiFi Systeem biedt één enkel WiFi-netwerk voor uw hele huis. U kunt verbinding maken met één WiFi-netwerk en het Home WiFi Systeem doet de rest zodat u de snelst mogelijke internetverbinding heeft.
Range extenders herhalen het WiFi-signaal van uw router naar andere delen in uw huis. Daardoor hebt u 2 verschillende WiFi-netwerken waarmee u handmatig verbinding moet maken als u zich door uw huis beweegt. Wanneer een Range extender draadloos met de router werkt, wordt het WiFi-signaal van de Range extender gehalveerd. U ontvangt dus nog maar de helft van de oorspronkelijke WiFi-snelheid.

Kan ik het netwerk van het Home WiFi Systeem uitbreiden?

Ja! Het is mogelijk om een extra meshpoint aan te schaffen, zodat u uw WiFi-netwerk kunt uitbreiden.

Moet ik ethernetkabels door mijn hele huis trekken om het Home WiFi Systeem aan elkaar te verbinden?

Nee! Alleen de router/ basisstation dient te worden aangesloten. De meshpoints zijn volledig draadloos. Het enige wat u nodig heeft is een stopcontact waar het meshpoint van stroom wordt voorzien.

Bestelling

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Go-Easy worden geleverd door Post NL. U ontvangt per e-mail een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij Post NL. In deze e-mail staat een track & trace code. Met deze track & trace code kunt u de status van uw bestelling inzien.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer u op werkdagen vóór 17.00 uur besteld, zal uw bestelling de volgende dag bezorgd worden.

Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten afleveren?

Ja! Er zit altijd een Post NL pakketpunt bij u in de buurt. Tijdens de bestelling kunt u ervoor kiezen om de bestelling bij een Post NL pakketpunt te laten bezorgen. U krijgt een e-mail wanneer u uw bestelling, op vertoon van een geldig legitimatiebewijs, bij het desbetreffende Post NL pakketpunt kunt ophalen.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Go-Easy, ontvangt u een bevestiging met alle bestelgegevens.

Ik heb geen ontvangstbevestiging ontvangen?

In dit geval kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice van Go-Easy.

Bezorging

Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?

Bij Go-Easy betaald u géén verzendkosten!

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat de bestelling is aangemeld bij Post NL, zult u een e-mail ontvangen met de track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van Post NL.

Retourneren

Binnen welk termijn kan ik mijn bestelling retourneren

Indien u niet tevreden bent met de bestelling kan u tot 30 dagen het product retour sturen. Let er wel op dat u moet voldoen aan de herroepingsrechten.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als u uw product retour wilt sturen dient u het product als retour aan te melden op de retourpagina. Nadat de retourzending is goedgekeurd door onze klantenservice, versturen wij u een verzendlabel waarmee u uw bestelling kunt terugsturen.

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn product retour stuur?

Uiteraard krijgt u uw geld terug, wanneer u uw product retour stuurt. Echter zal er bij een retourzending een bedrag van €6,95 in rekening worden gebracht voor de verzending. Indien de producten niet aan de eisen voldoen voor retournering, zullen de producten teruggestuurd worden naar de klant (waarbij de verzendkosten ook voor de klant zijn). Weet u niet zeker of uw producten voldoen aan de eisen? Stuur ons dan gerust een e-mail.

Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?

Als u niet tevreden bent over uw bestelling en u heeft het product retour gestuurd, krijgt u binnen 14 dagen het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.